עורך דין שרון סגל

בעלי המשרד

אם אתם מחפשים עורך דין מצוין לדיני משפחה, הגעתם למקום הנכון. עו”ד שרון סגל הקים את המשרד לפני שנים רבות ומאז הספיק לייצג רבבות של צדדים להליכי גירושין ובני משפחה אחרים במגוון רחב של סכסוכים בעלי מטען רגשי גבוה.
עו”ד שרון סגל הינו עורך דין וותיק ומנוסה בתחום דיני המשפחה ומעמד אישי, מגשר מוסמך, מאמן עסקי ומשפחתי.
במהלך השנים ייצג משרדו של עו”ד שרון סגל מאות תיקים מגוונים ומתוקשרים, תוך שימת דגש מיוחדת על צרכיו של כל לקוח ולקוח והתייחסות אישית למטרות ולאינטרסים החשובים של הלקוח.

במשרדו של עו”ד שרון סגל, מבינים כי לאור רגישותם הרבה של ענייני המשפחה, אין זה מספיק רק לפעול במישור המשפטי, אלא יש לתת ליווי אישי וצמוד לכל לקוח ולקוח החל משלב ההיכרות, דרך קבלת התיק לייצוג ועד לסיום ההליכים ולעיתים אף מעבר לכך.
יודגש, כי בשונה ממשרדי עורכי דין אחרים העוסקים בתחום, עו”ד שרון סגל מקפיד על כך שכל לקוח יקבל ייעוץ אישי שוטף וצמוד, הכולל ליווי מנטאלי ע”י אנשי מקצוע מיומנים.
חלק חשוב מהאסטרטגיה של עו”ד שרון סגל בניהול וייצוג בתיקי משפחה, מורכבים יותר או פחות, מתבסס על מיקוד הטיפול המשפטי בחוליות החלשות של הצד שמנגד, מבלי להכניס את הלקוח להרפתקאות כלכליות שהוא לא יוכל לעמוד בהן.

ניסיונו הרב של עו”ד שרון סגל כמגשר מוסמך מוסיף נדבך נוסף ורב חשיבות ליכולתו להביא לסיומם המהיר והיעיל של סכסוכי משפחה גדולים ובוערים, לעיתים גם מבלי להזדקק להגשת תביעות מיותרות ויקרות בבית המשפט.

האני מאמין של משרדו הינו- שמחה לבטא שירות – אנו מאמינים כי עבודתנו הינה יעודנו ולכן כל לקוח שמצטרף למשפחתנו זוכה לטיפול חם, מסור ונאמן.

האדם יוצר את יומו מתוך כעסים, פחדים וחששות ומביא עליו את הקושי בתהליך וכתוצאה מזה הוא רואה תוצאות גרועות בחייו. ככה האדם יוצר מעגל קסמים, שבו התוצאות הגרועות מזינות את הכעסים והפחדים ומצדיקות אותם.
משרדו של עו”ד שרון סגל יודע לפרוץ את המעגל ולהוציא את האדם ממערבולת זו ולהובילו לתוצאות טובות ומנצחות, גם בסכסוכים שנראים קשים במיוחד, בין זוגות שרוצים להתגרש, בין יורשים הנאבקים על ירושה גדולה ובכל מקרה אחר הנוגע לעניינים הרגשיים שבין בני משפחה.

מטרתו של עו”ד שרון סגל היא לפעול מול הלקוחות ומול הצד השני ברגישות ובנחישות, על מנת לייצר מצב שאין מנצחים ואין מפסידים, אלא כולם מסיימים בשלום את ההליך עם מינימום פגיעות, גם כלפי הצד השני, ובעיקר תוך שמירה על טובתם של הילדים.

הקומבינציה והאיכויות הנדרשות מאדם המשלב מקצועות של עריכת דין, גישור וקואצ’ינג, הינם שילוב שינצח עבורכם כל בעיה משפטית קטנה כגדולה.

פרטים אישיים ומקצועיים על עו”ד שרון סגל:

  • ייעודו של אדם נראה כבר משחר ילדותו- בשל מאבק גירושין ארוך ומכוער של הוריו, אשר פגע בכל הצדדים, התעורר אצל עו”ד שרון סגל הרצון לעזור לזוגות לצלוח את התהליך בצורה מהירה וללא השארת סימנים, גם אצל הזוגות וגם אצל הילדים. יצוין, כי האירוע האמור הוא שהוביל את עו”ד שרון סגל להתעסק בדיני משפחה.
  • מאז ילדותו, עו”ד שרון סגל עסקבפתרון סכסוכים בין בני משפחה ושכנים וכן בשלום בית וליווי בהליכי גירושין. מאז שהוסמך כעורך-דין כל מרצו וזמנו מוקדשים לעיסוק בדיני המשפחה וייצוג בהליכי גירושין.
  • הלך הרוח של עו”ד שרון סגל ושל עובדיו הינו שמחה לבטא שרות- עו”ד שרון סגל וצוותו מאמינים כי זאת שליחותם לסייע ולתת שירות ללקוחות אשר לא אחת מגיעים בתקופה הקשה בחייהם.
  • עו”ד שרון סגל דוגל בגישת התקשורת הבינאישית ופתרון סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט על ידי הקשבה, הבנה ושיחה המביאה תוצאות טובות יותר וסיפוק של כל הצדדים המעורבים.
  • השקפת עולמו של עו”ד שרון סגל הינה, שאין בעיה בלי פתרון וכי תמיד ניתן להשיג את כל המטרות בחיים עם רצון והתמדה.

ניסיון החיים, הידע המשפטי והניסיון הרב של עו”ד שרון סגל, משתלבים יחד עם הצדדים הרגישים (גישור ואימון) ומציעים לכם מתכון מנצח לניהול תיקי גירושין.

בכל שאלה הנוגעת לדיני המשפחה- ניתן תמיד לפנות לעורך הדין שרון סגל, על מנת לקבל ייעוץ משפטי מהיר, בדרך לפתרון הבעיות והנושאים שמטרידים אתכם.
למשרדו של עו”ד שרון סגל מספר סניפים: בת”א, נתניה ובאר שבע ואנו זמינים עבור כל לקוח ולקוח 24/7 שעות ביממה.